Grovskiss

7 dagar kvar...

*lääängtar*

4 kommentarer:

ZoffiLi sa...

Är det en tatuering du ska göra?
Hoppas dagen idag blir lite bättre än ABC-dagen! Den lät inte skojig. I know the feeling dock.
Jag har tipsat om din matblogg lite för styrgruppen för det lutar åt att starta en blogg på SDT. Hoppas det var ok. =)

Ha de!
Sofie

Linda sa...

Hej Sofie,

Nejdå, inga problem att du tipsade om matbloggen. Har dock tagit bort länken hit till min dagboksblogg. Vill inte att dom ska läsa om mina "tråkiga" dagar! Haha.

ABC-dagen är över, en tillfällig svacka då jag fick en jättemysig fråga av en kund på turistbyrån: "Nej men åh, när ska du ha barn då?" Grrr...jag är FAN inte gravid! :/

Ja det är en tatuering! Läääängtar som en galning.

Ha det bäst! Kram Linda

Marie sa...

Hur snygg som helst! Hoppas allt går bra!

Linda sa...

Mmm...jag hoppas det blir bra! Vi får se. På torsdag nästa vecka är det dags. Ska bli så kul! KRAM