24/2 -10

Onsdag, lillördag? Nej inte riktigt. Jobbat som vanligt, seg eftermiddag. Åkte till Franzéns för att kolla in deras utförsäljning av vinterkläder men det var lite konstiga storlekar så det blev inget nytt. Såg dock lite "vanliga kläder" som jag ska kolla in imorgon efter jobbet när jag åker dit utan karln! I kväll påbörjade jag ett nytt litet konstprojekt. Jag har känt mig lite inspirerad på sistone och har nu bestämt mig för att vara lite konstnär och skapa en tavla av något slag. Kikade i lite konstböcker på biblan och hittade ett motiv som jag idag skissat upp på en canvastavla. Jag ska bara utgå från motivet och skapa lite efter vad som dyker upp i huvudet. Resultatet får Ni väl se när det är klart, men det kan nog ta ett tag innan jag är nöjd. Jag måste inhandla lite färg och annat material först också.

Dagens matintag:
Frukost: 2 fullkornsmackor med ost
Lunch: Makaronipudding
Kväll: 2 fullkornsmackor med makrill
Dagens roliga: Känner mig konstnärlig ;)
Dagens tråkiga: Är rejält trött på vintern nu alltså. Tror jag går under snart.

God natt!

Inga kommentarer: