Torsdag 14/1 -10

Ännu en stressig dag avslutad, skönt! Sitter i soffan och försöker tömma min hjärna inför sänggång om några timmar. Har haft jättemycket att göra på jobbet. Det är stressigt, men helt ok ändå. Dagarna går ju fort i alla fall. Och jag HAR ju ett jobb att gå till, så man ska väl inte klaga.

Imorse när jag gick till bussen för att åka till jobbet hade det kommit ett tunt lager nysnö. Det var så vackert! Alla träd är täckta av iskristaller, vitt och fint. Tyvärr hade jag ingen kamera med mig, hoppas det håller till helgen så ska jag försöka fånga det på bild.

Dagen matintag har sett ut på följande sätt:
Frukost: 2 rostade med ost - Fuskfrukost!
F.m fika: 1 kopp te
Lunch: Köttfärs- och kålsoppa
Kväll: 1 kopp te, 2 crisp'n light med ost, 1 glas tranbärsjuice
Dagens roliga: Nu har vi hämtat skänken till matsalen
Dagens tråkiga: Vi orkade inte bygga ihop den idag...

Ciao!

Inga kommentarer: