Tisdag 26/1 -10

Dag 2 av 7. Räkna, räkna, räkna. Gud va less jag blir. Men, men...det ska göras! Funderar över en Turistbyrå-blogg, kan det blir bra!? Någon som skulle läsa? Hmm...vi skulle dela med oss av tex inlägg som detta: "Text & bildstopp för Avestabroschyren om 2 dgr, men vi håller oss på banan. Men lite stressigt blir det emellanåt"/ "Idag är vi på mässa i Stockholm, se så fina montrar!"/ "Till helgen vill vi tipsa Er om dessa evenemang...." Hmmm.....kreativiteten flödar.

Allt som hamnat i min mun idag...som jag kan dela med mig av:
Frukost: 2 kokta ägg, 1 riskaka
Lunch: Stekt fläskkotlett, blomkålsmos
Kväll: 1 kopp te med honung, 2 fullkornsskivor med ost
Dagens roliga: Fick se lillebrors tatuering
Dagens tråkiga: Jag vill oxå ha en ny tatuering!

Hej hopp, gummisnopp!

2 kommentarer:

Helle sa...

Oh spännande. Vad blidde det för nåt?

Linda sa...

Svårt att förklara. Vi tar det nån annan gång. Den representerar iaf hans flickvän. Inget namn eller så, men ändå. Sen får man tycka det är smart eller inte...gissa vad jag tycker?