Tisdag 19/1 -10

Gäsp! Denna dag startades med ett sms från Marie vars karl hade damp och inte orkade vänta 15 minuter extra så lilla jag fick vakna enligt bestämd tid. Det rusades runt i huset och plötsligt sitter jag ganska ovetande och nyvaken i deras bil på väg till badhuset. Dessutom utan matade katter, min egna matlåda och den obligatoriska hejdå-pussen! Zzznark!!! ;)

Efter mycket kärringbabbel och skrattanfall lyckades vi i alla fall simma ett gäng längder, men då vi båda saknade inspiration och vilja avslutades simningen liiite för tidigt med lite bubbel, skönt. Sen var Marie snäll nog att skjutsa hem mig så jag fick hämta matlådan! Tack!

Denna mat har intagits idag:
Frukost: 1 bit swartzwald tårta, 50-års kalas på jobbet! ;) Hann ju som sagt inte äta frukost...
Lunch: Kassler á la Linda och ostgratinerad broccoli
Kväll: Omelett m. kyckling & keso, chiliaioli
Träning: 20 längder simning
Dagens roliga: Girl-talk i bassängen :)
Dagens tråkiga: Seeeg dag med inventering! Räkna, räkna, räkna...suck!

Sweet dreams!

Inga kommentarer: