Måndag 25/1 -10

Ja, då har måndagen runnit förbi en också. Dagen har flytit på i ganska snabb takt, med fortsatt inventering och sedan datakurs på eftermiddagen. Fick mig en liten uppdatering av Powerpoint. Det var ett par år sedan jag använde programmet, så det kändes lite skönt och roligt att få leka av sig lite.

Sitter och känner mig lite avig då jag drabbats av en kanondryg superirriterande rethosta. Vet inte vad jag ska göra. Måste titta i medicinskåpet när jag kommer hem, borde finnas något dämpande där. Cocillana Etyfin skulle sitta fint men det är väl lite drastiskt antar jag...

The food:
Frukost: 2 kokta ägg, 1 kopp te med honung
Lunch: GI-lasagne
Kväll: 1 kopp te med honung, 2 hembakta fullkornsbröd med ost och div. pålägg, 1 kopp yoghurt
Dagens roliga: Datakurs
Dagens tråkiga: REEEETHOSTA!

Tjolahopp!

Inga kommentarer: