Måndag 18/1 -10

Äntligen är den ångesthöjande måndagen avklarad. Den har gått ganska lugnt till med diverse butiksplock och inventering. Det har inte hänt så mycket annat idag heller, åkte bara hem direkt efter jobbet, plockade lite och nu är även kvällsmaten svald. Nu har jag bara ett par tv-program framför mig innan sängläge ska intas. Måste lägga mig lite tidigare ikväll då simning står på schemat tiiidigt! ;)

Dagens matintag har kantrats av möten och allmän mens-aptit och resulterade i följande:
Frukost: 1 GI-tunnbröd med keso & kyckling
Lunch: Prinskorv & grönsaksfräs, 1 kanelbulle, 1 liten bit morotskaka
Kväll: Omelett med kyckling & keso
Dagens roliga: Jag lever i alla fall...
Dagens tråkiga: Gillar inte måndagar direkt...

Over & out!

2 kommentarer:

Helle sa...

Trapper ska tydligen vara medpå Kniven mot strupen på torsdag.

Måndagar suger och särskilt när man har mens!!!!!

Linda sa...

Ja jag vet att det är på torsdag. Vi var faktiskt där och tog en öl under inspelningen, men som tur var duckade vi för filmkameran! ;)