Lördag 16/1 -10

Ännu en arbetsdag avslutad och nu får jag ha helg i 1½ dygn, innan det är dags för nästa arbetsvecka. Det var väldigt lugnt på jobbet idag, men det är det oftast på lördagar så jag fick mycket pappersarbete gjort, skönt!

Vi var egentligen bortbjudna ikväll, men då både jag och min sambo känner oss sega och trötta tackade vi nej. Jobbar man 6 dagar av 7 (där 3 dessutom är kvällspass) vill man inget hellre än att få vara hemma för en gångs skull! Vi får vara sociala och trevliga en annan helg.

Dagens matintag:
Frukost: 1 baconlindad korv, ruccola, ost i ett GI-tunnbröd
Lunch: ---
Kväll: Ugnsbakad kyckling, Ceasarsallad, rött vin
Dagens roliga: Skänken är nästan helt ihopbyggd nu! ♥
Dagens tråkiga: De mildare vädret gör att mina kattbebisar utforskar större ytor i trädgården, och utanför! Mamma och pappa får nervsammanbrott och funderar på alternativet innekatter!? :)

Ciao!

Inga kommentarer: