2009 á la Linda

Har läst en del bloggar idag och insett att de flesta verkar sammanfatta det föregående året, och då ska väl inte jag vara sämre tänkte jag. Så nu sitter jag här med förra årets kalender och funderar, här kommer min årskrönika.

Januari
- Cellprov - ingen cancer, tur! ;)

Februari
- Linda Toni = 5 år
- Linda Toni = Förlovning

Mars
- Gör en synkoll för att förnya mitt övningskörningstillstånd

April
- Tar semester i 2 veckor för att gå intensivkurs för B-körkort i Norberg

Maj
- Godkänt teoriprov i Västerås
- Godkänd uppkörning i Avesta
- Går på husvisning
- Träffar mäklaren och skriver kontrakt
- Tar ett banklån
- Börjar rensa ur lägenheten

Juni
- Jag blir glatt överraskad när jag inser att jag fyller 27, inte 28. Tjohoo, det är 3 år kvar innan jag fyller 30. Förvirrad någon!?
- Tar semester 1 vecka
- Beställer nya glasögon i Falun
- Det handlas möbler till huset

Juli
- Packa, packa, packa!
- Visning av lägenheten som blir såld

Augusti
- Tar semester i 2 veckor för att packa klart
- Skriver klart alla papper på banken

September

Oktober
- Börjar blogga för Avesta Tidning

November
- Siri & Iris flyttar in och förgyller tillvaron med 3000 %

December
- Renovering av matsalen påbörjas
- Året avslutas med vänner & superb middag

Gott Nytt 2010!

Inga kommentarer: