Lite mycket...

...katter på sistone kanske!? :) Jag borde döpa om bloggen till "Mina katter & Jag" eller nåt. Det är nog dags att börja redovisa lite matdagbok igen efter ett litet uppehåll. Sen hade jag tänkt börja skriva lite mer vanlig dagbok också, vad jag gjort om dagarna osv. Men nu...mat!

Måndag
Frukost: 2 surdegsskivor med västerbotten & vitlökssalami
Lunch: Lasagne, morot
Kväll: 1 avocado med keso, 1 surdegsskiva med västerbotten, vitlökssalami, 1 glögg, 3 saffranskorpor, 1 bit rocky road, 1 glas juice.

Tisdag
Frukost: 2 surdegsskivor med västerbotten & vitlökssalami
Fm fika: 1 kopp kaffe, 1 smörgås
Lunch: Kyckling, paprika, klyftpotatis, gräddsås
Em fika: 1 kaffe, 1 bulle
Kväll: 3 surdegsskivor med västerbotten & salami, 1 glas juice, 1 glögg, 2 saffransbiscotti.
Kommentar: Ojoj, vilken mängd kolhydrater jag fått i mig idag! Kurs idag, konferens imorgon...det bådar inte gott! ;)

Onsdag
Frukost: 1 rostad med ost & salami
Fm fika: 1 smörgås m ost, skinka, tomat och kaffe
Lunch: 1 kall och 1 varm jultallrik, julmust, 1 äppelkaka med vaniljsås
Kväll: 2 glas juice, 1 fullkorn med västerbotten
Kommentar: Konferens, därav fusket.

Torsdag
Frukost: 2 rostade med keso
Lunch: Thaimat
Kväll: 2 fullkorn med keso, salami, 1 glas juice

Fredag
Frukost: 2 rostade med keso
Lunch: 1 mannafrutti, 1 glas juice, 1 saffransbulle
Kväll: Tonis specialkryddade revben, chips & dipp = IDOLFINAL JU!!! GO ERIK!

Lördag
Frukost: 2 rostade med keso
Lunch: Revben - rester från fredag
Kväll: Ugnsgrillad kyckling & grönsaksrisotto

Söndag
Frukost: ---
Lunch: Revben - rester från fredag
Kväll: Nachogratäng & sallad, div. julgodis & glögg

Inga kommentarer: