Fredag 18 dec -09

Jaha, då har en hel vecka gått igen och vad har jag gjort, förutom att jobba, som är värt att rapportera!?

Var till frissan i måndags, sååå nöjd! Så himla skönt när man gått och väntat alldeles för länge så håret känns som en tung äcklig mopp. Carina på Avestasalongen är bäst! Så är det bara...

*nöjd*

I onsdags var det dags för julfest med jobbet på Älvan & Verket. Vi åt jultallrik (-ar) som smakade helt ok. Det var 2 st kalla tallrikar, en med sill och lax och en med kallskuret kött. Helt ok, men kan nog sätta en hundring på att de inte lagt in sillarna själva. Lite tråkigt. Den varma tallriken hade jag kunnat hoppa över. Köttbullarna var torra som fnöske, revbenen sega som gummi och prinskorv...vem vill ha det? Deras Jansson var däremot himmelsk! Mums! Efter middagen gick vi över till Verket och hade vuxendagis med lekar, sånger och pynt. Jag blev inte långrandig, gick hem kl. 22.

Igår var en sån där piss-dag. Trött nog för graven, världens sämsta humör och det enda jag var sugen på var choklad och sängen. Imorse vaknade jag i Stockholms blodbad så det förklarade ju saken!

Idag jobbar jag sista kvällen för i år, sen är det bara 3½ pass kvar innan man får lite jullov! Gud så skönt det ska bli. Hela 13 dagar....MUMS!

Ha det gott!


Kram

Inga kommentarer: