v.40 - Fredagsskål!

"Ett dussin pannor" är en superskoj och bra blogg som jag läser varje dag. Där brukar Suzan skåla för bra saker som sker i hennes liv. Jag tycker det är en jättefin idé och tänkte faktiskt vara lite av en copy-cat och börja göra samma sak! Man borde faktiskt uppskatta fler små saker i livet och detta är ett bra sätt att börja tycker jag. Så här kommer min första fredagsskål!




Fredagen den 2 oktober vill jag skåla för:

- min 2:a dag som "fast anställd"
- att det är fredag & jag har ledig helg
- att min bästis kommer må kanon efter dagens slut, GRATTIS! ;)
- en arbetsam men skön morgon i badhuset
- att löven på träden har färgfest just nu
- min kollegas underbart söta bäbis-mage :)
- att det är sovmorgon imorgon
- att grillen funkar ikväll trots höstkylan & frostiga morgnar!
- Suzan som är ett energiknippe av inspiration
SKÅL!

1 kommentar:

Suzan sa...

skål!

vet du om att du har verifieringskod när man ska kommentera? as-jobbigt!